Gastronomi Maceraları

Uyarı
GİRİŞ YAP ÜYE OL
117. Bölüm - İtalya İschia Adası Detay

Chef Giancarlo Lo Giudice ile buluşup adanın sempatik balıkçılarından taze deniz mahsüllerimizi aldıktan sonra,chefin bahçesinden organik sebzelerimizi topluyor ve mutfağa geçip mürekkep balıklı spagetti yapıyor.

116. Bölüm - Napoli Detay

Maceramıza Napoli’nin ana meydanı Piazza Del Plebiscito’da başlıyoruz.Ardından L’atro Coco Loco Restaurant’a geçip enfes napoliten kabuklu tabağı yapıyoruz.

115. Bölüm - Napoli Detay

Hakiki mozzarella yapımını en baştan öğreniyor ardından şef Maria ile enfes bir paccheri dolması yapıyoruz.Programımız Ayhan Sicimoğlu’nun olmazsa olmazı dondurma tadımı ile son buluyor.

114. Bölüm - Marsaxlokk Detay

Kasabayı Ayhan Sicimoğlu’nun keyifli sunumu ile gezdikten sonra Ristorante Capo Mulini’ye gidiyor ve sempatik şef Maxin ile deniz mahsüllü makarna yapıyoruz.

113. Bölüm - Gozo Adası Detay

Chef George Borg ile buluşup alışverişimizi yaptıktan sonra Vini E Capricci By Abraham's a geçiyor ve karnabahar yahni yapıyoruz.

112. Bölüm - İstanbul Detay

İstanbul’un önemli gastronomi mekanlarından birinde İtalyan şef Claudio Chinali ile mozzarella yapımını öğreniyor ardından muhteşem bir gnocchi pişiriyoruz.. Program sonunda yemeği minik jürimiz ile tadıyoruz.

111. Bölüm - Bursa Detay

Şef Vittorio Sindoni ile buluşuyor,muhteşem Bursa pazarını gezip alışveriş yapıyoruz.Ardından da Vittorio Ristorante’ye geçiyor ve kadim dost Vittorio ile enginarlı risotto yapıyoruz.

110. Bölüm - İtalya - Milano Detay

Alışverişimizi tamamlayıp Ristorante La Veranda’ya geçiyor ve bezelyeli, robiolalı enfes bir risotto yapıyoruz.

109. Bölüm - Puglia Detay

Denizden yeni çıkmış taze deniz mahsüllerini tattıktan sonra 17.yüzyıldan kalma muhteşem çiftlik evi Masseria Montenapoleone’ye gidiyor ve leziz siyah nohut ve sübyeli cavatelli yapıyoruz.

108. Bölüm - Conversano Detay

Sicimoğlu’nun keyifli anlatımı ile Conversano Kalesi’ni geziyor ardından şef Antonio Zaccardi ile kasabanın meşhur Michelin yıldızlı restaurantı Pasha’da,cime di rapa eşliğinde kırmızı karides yapıyoruz.

107. Bölüm - Puerto Rico San Juan Detay

Sicimoğlu’nun 42 senelik dostu Luca Giussani’nin mutfağına giriyor ve Cacio E Pepe Con Salmone yapıyoruz.

106. Bölüm - San Juan Detay

Ayhan Sicimoğlu ile ilk önce sokak lezzetlerini tadına bakıyor ardından bir halk lokantasına gidip şef William ile Porto Riko’nun meşhur yemeklerinden mofongo yapıyoruz.

105. Bölüm - Rawai Detay

Rawai pazarını dolaşıp, karideslerimizi aldıktan sonra yerel yemekleri olan Pad Thai’nin yapılışını öğreniyoruz.

104. Bölüm - Phuket Adası Detay

Denizden yakaladığımız taze sübyeleri pişiriyor ve eşsiz manzara eşliğinde yiyoruz.

103. Bölüm - Phuket Detay

Adanın rengarenk pazarını gezdikten sonra,detox merkezine gidip sağlıklı ve leziz bir meyve salatası yapıyoruz.

102. Bölüm - Carru Detay

Bu hafta İtalya’nın kuzeyinde Carru'dayız. Piyemonte bölgesinin lezzetli haşlanmış etlerinin tadına bakıyoruz.

101. Bölüm - La Morra Detay

Yumurtadan brokoliye her şeyin organiğini alıp şef Jean Luca ile brokolili tagliatelle pişiriyoruz.

100. Bölüm - Asti Detay

Bölgenin genç kuşak önemli şeflerinden Enrico Pivieri ile buluşup alışverişimizi yaptıktan sonra Il Cavallo Scosso’ya gidiyor ve kerevitli fassona danası tartar yapıyoruz.

99. Bölüm - Nice Detay

1800'lü yıllarda kurulan, Nice'in bu tarihi otelinin hikayesini Ayhan Sicimoğlu'ndan dinledikten sonra Fransızların meşhur tatlısı crepes suzette yapıyoruz.

98. Bölüm - Nice Detay

Nice limanının en iyi restaurantlarından L’ane Rouge’da ünlü şef Michel Devillers ile muhteşem bir barbun tabağı hazırlıyoruz.

97. Bölüm - San Sebastian Detay

Meson Portaletas’ta pintxos tadımı yaptıktan sonra üç Michelin yıldızlı “Restaurante Arzak” a gidiyor ve şef Elena Arzak’ın masasında onun yaptığı muhteşem ızgara istiridyeleri yiyoruz.

96. Bölüm - Fransa Detay

Balık pazarında deniz kabukluluları alışverişinden sonra Le Bar Jean’da kum midyesi ve sülünez yapıyoruz.

95. Bölüm - Bilbao Detay

İlk önce bölgenin önemli pazarı La Ribera’yı geziyoruz. Ardından Restaurante Amaren’de şefin leziz spesiyallerini tadıyoruz.

Benzer içerikler

Sayfa Başına Dön

İşleminiz başarılı bir şekilde gerçekleşti.