Gastronomi Maceraları - 5.Sezon

Uyarı
GİRİŞ YAP ÜYE OL
94. Bölüm - Gubbio Detay

Abbazia Di Vallingegno, Ristorante Nco’da Chef Letizzia ile trüf mantarlı cappelletti yapıyoruz. Keyifli seyirler.

93. Bölüm - Gubbio Detay

Programımıza Museo Civico Palazzo Dei Consoli’yi gezerek başlıyor, ardından Şef Francesca ile Ristorante Dei Consoli’de trüf mantarlı omlet pişiriyoruz. Keyifli seyirler.

92. Bölüm - Bolonya Detay

Bolonya’nın meşhur şeflerinden Mario Ferrara ile Bolonya sokaklarını ve pazarını geziyor,alışverişimiz bittikten sonra Trattoria Scaccomatto’da midyeli rascatelli pişiriyor ve şefin spesiyallerini tadıyoruz.

91. Bölüm - Bolonya Detay

Telsiz telgrafın mucidi Guglielmo Marconi’nin evi Villa Griffone Marconi müzesini geziyoruz. Ardından Ristorante Marconi’de Chef Aurora ile leziz bir capalleti yapıyoruz.

90. Bölüm - Bolonya Detay

Cantina Bentivoglio’da Tortello yapımını öğreniyoruz. Maceramız müthiş bir Jazz konseri ile son buluyor.

89. Bölüm - Bolonya Detay

Tortellone ve tagliatelle yapımını öğreniyor ardından bu muhteşem lezzetleri tadıyoruz. Programımız Bolonya’nın meşhur keman ustası Bruno Stefanini’nin küçük sempatik dükkanında hoş bir sohbetle son buluyor. Keyifli seyirler.

88. Bölüm - Maldivler Detay

Akşama ise dostlarla Maldivler’in muhteşem manzarası eşliğinde leziz balık ziyafeti var. Keyifli seyirler.

87. Bölüm - Petroia Detay

Castello Di Petroia’da şef Walter Passeri ile Petroia bölgesine ait bir makarna olan dana biftekli strangozzi yapıyoruz. Ardından bahçesinde yemek yediğimiz bu muhteşem kaleyi sahibi Carlo ile geziyoruz.

86. Bölüm - Umbria/Gubbio Detay

Eski bir manastır olan Park Hotel Ai Cappuccini’yi geziyor, ardından şef Alberto ile gubbio usulü pazılı tavuk yapıyoruz.

85. Bölüm - İtalya/Perugia Detay

La Rosetta’da siyah trüf mantarlı tagliatelle yapıyoruz.Yemek sonrası ise Perugia’nın sempatik halkı ile,muhteşem sokak müzisyenlerin keyifli konserine tanıklık ediyoruz.

83. Bölüm - Çin- Şanghay Detay

Ayhan Sicimoğlu, yemek cenneti Uzakdoğu Çin- Şanghay ‘de usta bir Türk şefinin Uzakdoğu ürünlerini kullanarak hazırladığı lezzetli yemeklerini keşfediyor.

82. Bölüm - Şanghay Detay

Ayhan Sicimoğlu bu bölümde gökdelenler kenti olarak da adlandırılan Şanghay’da bir aile evinde tatlı su karidesinin tadına bakıyor.

81. Bölüm - Tokyo Detay

Doğu’nun başkenti Tokyo’da usta şeften sushi yapmanın inceliklerini öğreniyoruz.

80. Bölüm - Nice Detay

Fransa’nın güneyinde Nice’in lezzetli sokak yemeklerini ve beş kuşak yemek yapan bir aile restoranını keşfediyoruz.

79. Bölüm - Nice Detay

Sebze meyveden tutun da antika yemek takımlarına kadar bulunan bu pazarı Rosa ile gezip sonrasında onun atölyesinde ançuez ezmesinden nefis bir yemek yapıyoruz.

78. Bölüm - Atina Detay

Atina’da Karamanlidika lokantasında Şef Yorgo ile mis gibi dana etinden kavurma pişiriyoruz.

77. Bölüm - Katanya Detay

Çok keyifli ve harika bir program izlemeye hazır mısınız ? O zaman hep beraber Sicilya’da Katanya’ya gidelim ve şef Sandra ile kılıç balıklı makarna pişirelim.

76. Bölüm - Torino Detay

Torino’da Kuzey İtalya’nın en büyük tarihi pazarında Şef Marco ile alışveriş yapıp Michelin yıldızlı lokantada kırmızı karidesli risotto pişiriyoruz.

75. Bölüm - Vietnam Detay

Vietnam’da Halong Körfezi’nde teknede şefimizle beraber dana kavurma pişiriyoruz.

Benzer içerikler

Sayfa Başına Dön

İşleminiz başarılı bir şekilde gerçekleşti.