Gastronomi Maceraları - 6.Sezon

Uyarı
GİRİŞ YAP 30 GÜN ÜCRETSİZ İZLE
133. Bölüm - Caddebostan

Ayhan Sicimoğlu İle Gastronomi Maceraları’nın bu bölümünde İstanbul Caddebostan’dayız. Devamını oku Ayhan Sicimoğlu And Latin All Stars orkestrasıyla Snob Street Food’da leziz bir hamburger yiyor ardından müthiş bir konser için Caddebostan Kültür Merkezi’ne geçiyoruz.

132. Bölüm - Katar

Ayhan Sicimoğlu ile Gastronomi Maceraları’nın bu bölümünde Katar’dayız.Programımıza çöl turu yaparak başlıyoruz. Devamını oku Ardından yörenin meşhur restaurantı Mamig’e gidiyor ve Urfa asıllı şef Zarmig ile Ermeni usulü patlıcan sarması yapıyoruz.

131. Bölüm - Banana Island

Ayhan Sicimoğlu ile Gastronomi Maceraları’nın bu bölümünde Doha’da Banana Island’dayız. Şef Bashar ile buluşup kuzu sarma pişiriyoruz.

130. Bölüm - Doha

Ayhan Sicimoğlu ile Gastronomi Maceraları’nın bu bölümünde Doha’dayız. Devamını oku Şef Efe Can Salar ve yardımcısı Sezar ile buluşup The Ritz Carlton’da Katar’ın geleneksel yemeği makbuş pişiriyoruz.

129. Bölüm - Antalya

Ayhan Sicimoğlu İle Gastronomi Maceraları’nın bu bölümünde Antalya’dayız. Devamını oku Şef Uğur bey ile Tuvana Hotel Seraser Fine Dining Restaurant’ta beef wellington pişiriyor ardından hotel sahibi dostlarımızla keyifli bir sohbet sonrası tadıma geçiyoruz.

128. Bölüm - Amasya

Ayhan Sicimoğlu ile Gastronomi Maceraları’nın bu bölümünde Amasya’dayız. Devamını oku Şef Fatih Bey ile manav ve kasap alışverişimizden sonra Taşova yöresinin meşhur (iğne ucu) çiçek bamyasını yapmak üzere mutfağa giriyoruz.

127. Bölüm - Patmos

Ayhan Sicimoğlu ile Gastronomi Maceraları’nın bu bölümünde Patmos’tayız. Devamını oku Eski dostumuz Hristos ile buluşuyor ardından denizden taze çıkmış kalamarlarımızı alıp, sahibi olduğu Pleiades’e geçiyoruz. Chef Eric (Faik) ile muhteşem bir kalamar tabağı hazırlıyoruz.

126. Bölüm - Leros

Ayhan Sicimoğlu ile Gastronomi Maceraları’nın bu bölümünde Leros’tayız.Denizden taze çıkmış balıklarımızı alıyor, Devamını oku Porto Nikola’da Şef Nikos ile eşsiz manzara eşliğinde bademli levrek pişiriyoruz.

125. Bölüm - Leros

Ayhan Sicimoğlu İle Gastronomi Maceraları’nın bu bölümünde Leros’tayız. Devamını oku Dostumuz Dimitris ile adayı gezip, alışveriş yapıyor, ardından Taverna Dimitris O Karaflas’ta muhteşem manzara eşliğinde şefin spesiyalini tadıyoruz.

124. Bölüm - Verona

Ayhan Sicimoğlu ile Gastronomi Maceraları’nın bu bölümünde Verona’dayız. Devamını oku Dünyaca ünlü opera sanatçımız Murat Karahan’la önce sanata doyuyor ardından Trattoa Tre Marchetti’de Papazın Lokması’nın yapılışını öğreniyoruz.

123. Bölüm - Verona

Ayhan Sicimoğlu ile Gastronomi Maceraları’nın bu bölümünde Verona’dayız. Devamını oku Ülkemizi dünya çapında temsil eden opera sanatçımız tenor Murat Karahan ile Verona’yı geziyor ardından Ristorante Greppia’da şef Andrea ile narenciyeli levrek pişiriyoruz.

122. Bölüm - Verona

Ayhan Sicimoğlu ile Gastronomi Maceraları’nın bu bölümünde Verona’dayız. Devamını oku Dostumuz Jacopo ile alışverişimizi yaptıktan sonra şehrin en iyi restaurantlarından Yard’a geçip şef Andrea Baltieri ile otlu ve trüf mantarlı risotto yapıyoruz.

121. Bölüm - Meis Adası

Ayhan Sicimoğlu ile Gastronomi Maceraları’nın bu bölümünde Meis Adası'ndayız. Devamını oku Şef Christina ile Meis usulü lokum ahtapot yapıyor, Yunanlı ve Kıbrıslı dostlarımızla keyifli bir sohbet eşliğinde tadım yapıyoruz.

120. Bölüm - Denizli

Ayhan Sicimoğlu ile Gastronomi Maceraları’nın bu bölümünde Denizli’deyiz. Devamını oku Denizli’nin Bağbaşı Yaylası’nda şef Metin Ayhan Yiğit ile Babadağ yöresinin meşhur keşkek yemeğini yapıyor,Denizli’nin lezzetlerini tadıyoruz.

119. Bölüm - Ischia Adası

Ayhan Sicimoğlu ile Gastronomi Maceraları’nın bu bölümünde Ischia Adası’ndayız. Devamını oku Programımız Bar Calise’de keyifli bir sohbetle başlıyor. Ardından Hotel Terme Manzi’de bulunan Michelin yıldızlı Restaurant Il Mosaico’da şef Enzo David ile ançüez ve karnabaharlı linguine yapıyoruz.

118. Bölüm - Ischia Adası

Ayhan Sicimoğlu ile Gastronomi Maceraları’nın bu bölümünde Ischia Adası’ndayız. Il Focolare Restaurantta chef Agostino D'ambra ile güveçte tavşan eti pişiriyoruz.

117. Bölüm - İtalya İschia Adası

Ayhan Sicimoğlu ile Gastronomi Maceraları’nın bu bölümünde İtalya’nın İschia Adası'ndayız. Devamını oku Chef Giancarlo Lo Giudice ile buluşup adanın sempatik balıkçılarından taze deniz mahsüllerimizi aldıktan sonra,chefin bahçesinden organik sebzelerimizi topluyor ve mutfağa geçip mürekkep balıklı spagetti yapıyor.

116. Bölüm - Napoli

Ayhan Sicimoğlu ile Gastronomi Maceraları’nın bu bölümünde Napoli’deyiz. Devamını oku Maceramıza Napoli’nin ana meydanı Piazza Del Plebiscito’da başlıyoruz.Ardından L’atro Coco Loco Restaurant’a geçip enfes napoliten kabuklu tabağı yapıyoruz.

115. Bölüm - Napoli

Ayhan Sicimoğlu ile Gastronomi Maceraları’nın bu bölümünde Napoli Capaccio’dayız. Devamını oku Hakiki mozzarella yapımını en baştan öğreniyor ardından şef Maria ile enfes bir paccheri dolması yapıyoruz.Programımız Ayhan Sicimoğlu’nun olmazsa olmazı dondurma tadımı ile son buluyor.

114. Bölüm - Marsaxlokk

Gastronomi Maceraları’nın bu bölümünde Malta’nın güneyinde bulunan balıkçı kasabası Marsaxlokk’dayız. Devamını oku Kasabayı Ayhan Sicimoğlu’nun keyifli sunumu ile gezdikten sonra Ristorante Capo Mulini’ye gidiyor ve sempatik şef Maxin ile deniz mahsüllü makarna yapıyoruz.

113. Bölüm - Gozo Adası

Ayhan Sicimoğlu İle Gastronomi Maceraları’nın bu bölümünde Malta’nın Gozo adasındayız. Devamını oku Chef George Borg ile buluşup alışverişimizi yaptıktan sonra Vini E Capricci By Abraham's a geçiyor ve karnabahar yahni yapıyoruz.

112. Bölüm - İstanbul

Ayhan Sicimoğlu ile Gastronomi Maceraları bu hafta İstanbul’da… Devamını oku İstanbul’un önemli gastronomi mekanlarından birinde İtalyan şef Claudio Chinali ile mozzarella yapımını öğreniyor ardından muhteşem bir gnocchi pişiriyoruz.. Program sonunda yemeği minik jürimiz ile tadıyoruz.

111. Bölüm - Bursa

Gastronomi Maceraları’nda bir ilk… Dünya mutfaklarını evimize getiren Ayhan Sicimoğlu bu bölümde bizi Bursa’dan selamlıyor. Devamını oku Şef Vittorio Sindoni ile buluşuyor,muhteşem Bursa pazarını gezip alışveriş yapıyoruz.Ardından da Vittorio Ristorante’ye geçiyor ve kadim dost Vittorio ile enginarlı risotto yapıyoruz.

110. Bölüm - İtalya - Milano

Ayhan Sicimoğlu ile Gastronomi Maceraları’nın bu bölümünde İtalya Milano’dayız. Milano Brera’da San Marco meydanında şef Fabrizio Borraccino ile buluşuyoruz. Devamını oku Alışverişimizi tamamlayıp Ristorante La Veranda’ya geçiyor ve bezelyeli, robiolalı enfes bir risotto yapıyoruz.

109. Bölüm - Puglia

Ayhan Sicimoğlu İle Gastronomi Maceraları’nda bu hafta güney İtalya’da Puglia’dayız. Devamını oku Denizden yeni çıkmış taze deniz mahsüllerini tattıktan sonra 17.yüzyıldan kalma muhteşem çiftlik evi Masseria Montenapoleone’ye gidiyor ve leziz siyah nohut ve sübyeli cavatelli yapıyoruz.

108. Bölüm - Conversano

Ayhan Sicimoğlu ile Gastronomi Maceraları bu hafta İtalya Conversano’da. Devamını oku Sicimoğlu’nun keyifli anlatımı ile Conversano Kalesi’ni geziyor ardından şef Antonio Zaccardi ile kasabanın meşhur Michelin yıldızlı restaurantı Pasha’da,cime di rapa eşliğinde kırmızı karides yapıyoruz.

107. Bölüm - Puerto Rico San Juan

Ayhan Sicimoğlu ile Gastronomi Maceraları’nın bu bölümünde Puerto Rico San Juan’dayız. Devamını oku Sicimoğlu’nun 42 senelik dostu Luca Giussani’nin mutfağına giriyor ve Cacio E Pepe Con Salmone yapıyoruz.

106. Bölüm - San Juan

Ayhan Sicimoğlu ile Gastronomi Maceraları bu bölümde Porto Riko’nun başkenti San Juan’da. Devamını oku Ayhan Sicimoğlu ile ilk önce sokak lezzetlerini tadına bakıyor ardından bir halk lokantasına gidip şef William ile Porto Riko’nun meşhur yemeklerinden mofongo yapıyoruz.

105. Bölüm - Rawai

Ayhan Sicimoğlu İle Gastronomi Maceraları bu bölümde, Phuket adasının güney ucunda, Rawai sahilinde. Devamını oku Rawai pazarını dolaşıp, karideslerimizi aldıktan sonra yerel yemekleri olan Pad Thai’nin yapılışını öğreniyoruz.

104. Bölüm - Phuket Adası

Ayhan Sicimoğlu ile Gastronomi Maceraları’nın bu bölümünde dünyanın cennet köşesi Phuket Adası’ndayız. Devamını oku Denizden yakaladığımız taze sübyeleri pişiriyor ve eşsiz manzara eşliğinde yiyoruz.

103. Bölüm - Phuket

Ayhan Sicimoğlu İle Gastronomi Maceraları’nın bu bölümünde Phuket’deyiz. Devamını oku Adanın rengarenk pazarını gezdikten sonra,detox merkezine gidip sağlıklı ve leziz bir meyve salatası yapıyoruz.

102. Bölüm - Carru

Bu hafta İtalya’nın kuzeyinde Carru'dayız. Piyemonte bölgesinin lezzetli haşlanmış etlerinin tadına bakıyoruz.

101. Bölüm - La Morra

Bu hafta İtalya’nın güneyi La Morra’dayız.Dünya mutfağının önemli bir yerindeyiz Devamını oku Yumurtadan brokoliye her şeyin organiğini alıp şef Jean Luca ile brokolili tagliatelle pişiriyoruz.

100. Bölüm - Asti

Ayhan Sicimoğlu ile Gastronomi Maceraları’nın bu bölümünde İtalya’nın kuzey kesiminde bulunan Piemonte bölgesinde,sevimli şehir Asti’deyiz. Devamını oku Bölgenin genç kuşak önemli şeflerinden Enrico Pivieri ile buluşup alışverişimizi yaptıktan sonra Il Cavallo Scosso’ya gidiyor ve kerevitli fassona danası tartar yapıyoruz.

99. Bölüm - Nice

Ayhan Sicimoğlu ile Gastronomi Maceraları’nın bu bölümünde Nice’de West End Hotel’deyiz. Devamını oku 1800'lü yıllarda kurulan, Nice'in bu tarihi otelinin hikayesini Ayhan Sicimoğlu'ndan dinledikten sonra Fransızların meşhur tatlısı crepes suzette yapıyoruz.

98. Bölüm - Nice

Ayhan Sicimoğlu ile Gastronomi Maceraları’nın bu bölümünde Fransa’nın güneyinde Nice’deyiz. Devamını oku Nice limanının en iyi restaurantlarından L’ane Rouge’da ünlü şef Michel Devillers ile muhteşem bir barbun tabağı hazırlıyoruz.

97. Bölüm - San Sebastian

Ayhan Sicimoğlu ile Gastronomi Maceraları’nın bu bölümünde gastronominin cenneti San Sebastian’dayız. Devamını oku Meson Portaletas’ta pintxos tadımı yaptıktan sonra üç Michelin yıldızlı “Restaurante Arzak” a gidiyor ve şef Elena Arzak’ın masasında onun yaptığı muhteşem ızgara istiridyeleri yiyoruz.

96. Bölüm - Fransa

Ayhan Sicimoğlu ile Gastronomi Maceraları’nın bu bölümünde Fransa’nın Bask bölgesinde bulunan Biarritz kasabasındayız. Devamını oku Balık pazarında deniz kabukluluları alışverişinden sonra Le Bar Jean’da kum midyesi ve sülünez yapıyoruz.

95. Bölüm - Bilbao

Ayhan Sicimoğlu bu bölümde dünyanın gastronomi devi Bask’ta, Bilbao’da. Devamını oku İlk önce bölgenin önemli pazarı La Ribera’yı geziyoruz. Ardından Restaurante Amaren’de şefin leziz spesiyallerini tadıyoruz.

İçeriği listele

İşleminiz başarılı bir şekilde gerçekleşti.