Fransa-Nice

Uyarı
GİRİŞ YAP ÜYE OL
116. Bölüm - Napoli Detay

Maceramıza Napoli’nin ana meydanı Piazza Del Plebiscito’da başlıyoruz.Ardından L’atro Coco Loco Restaurant’a geçip enfes napoliten kabuklu tabağı yapıyoruz.

115. Bölüm - Napoli Detay

Hakiki mozzarella yapımını en baştan öğreniyor ardından şef Maria ile enfes bir paccheri dolması yapıyoruz.Programımız Ayhan Sicimoğlu’nun olmazsa olmazı dondurma tadımı ile son buluyor.

114. Bölüm - Marsaxlokk Detay

Kasabayı Ayhan Sicimoğlu’nun keyifli sunumu ile gezdikten sonra Ristorante Capo Mulini’ye gidiyor ve sempatik şef Maxin ile deniz mahsüllü makarna yapıyoruz.

113. Bölüm - Gozo Adası Detay

Chef George Borg ile buluşup alışverişimizi yaptıktan sonra Vini E Capricci By Abraham's a geçiyor ve karnabahar yahni yapıyoruz.

112. Bölüm - İstanbul Detay

İstanbul’un önemli gastronomi mekanlarından birinde İtalyan şef Claudio Chinali ile mozzarella yapımını öğreniyor ardından muhteşem bir gnocchi pişiriyoruz.. Program sonunda yemeği minik jürimiz ile tadıyoruz.

111. Bölüm - Bursa Detay

Şef Vittorio Sindoni ile buluşuyor,muhteşem Bursa pazarını gezip alışveriş yapıyoruz.Ardından da Vittorio Ristorante’ye geçiyor ve kadim dost Vittorio ile enginarlı risotto yapıyoruz.

110. Bölüm - İtalya - Milano Detay

Alışverişimizi tamamlayıp Ristorante La Veranda’ya geçiyor ve bezelyeli, robiolalı enfes bir risotto yapıyoruz.

109. Bölüm - Puglia Detay

Denizden yeni çıkmış taze deniz mahsüllerini tattıktan sonra 17.yüzyıldan kalma muhteşem çiftlik evi Masseria Montenapoleone’ye gidiyor ve leziz siyah nohut ve sübyeli cavatelli yapıyoruz.

108. Bölüm - Conversano Detay

Sicimoğlu’nun keyifli anlatımı ile Conversano Kalesi’ni geziyor ardından şef Antonio Zaccardi ile kasabanın meşhur Michelin yıldızlı restaurantı Pasha’da,cime di rapa eşliğinde kırmızı karides yapıyoruz.

107. Bölüm - Puerto Rico San Juan Detay

Sicimoğlu’nun 42 senelik dostu Luca Giussani’nin mutfağına giriyor ve Cacio E Pepe Con Salmone yapıyoruz.

106. Bölüm - San Juan Detay

Ayhan Sicimoğlu ile ilk önce sokak lezzetlerini tadına bakıyor ardından bir halk lokantasına gidip şef William ile Porto Riko’nun meşhur yemeklerinden mofongo yapıyoruz.

105. Bölüm - Rawai Detay

Rawai pazarını dolaşıp, karideslerimizi aldıktan sonra yerel yemekleri olan Pad Thai’nin yapılışını öğreniyoruz.

104. Bölüm - Phuket Adası Detay

Denizden yakaladığımız taze sübyeleri pişiriyor ve eşsiz manzara eşliğinde yiyoruz.

103. Bölüm - Phuket Detay

Adanın rengarenk pazarını gezdikten sonra,detox merkezine gidip sağlıklı ve leziz bir meyve salatası yapıyoruz.

102. Bölüm - Carru Detay

Bu hafta İtalya’nın kuzeyinde Carru'dayız. Piyemonte bölgesinin lezzetli haşlanmış etlerinin tadına bakıyoruz.

101. Bölüm - La Morra Detay

Yumurtadan brokoliye her şeyin organiğini alıp şef Jean Luca ile brokolili tagliatelle pişiriyoruz.

100. Bölüm - Asti Detay

Bölgenin genç kuşak önemli şeflerinden Enrico Pivieri ile buluşup alışverişimizi yaptıktan sonra Il Cavallo Scosso’ya gidiyor ve kerevitli fassona danası tartar yapıyoruz.

99. Bölüm - Nice Detay

1800'lü yıllarda kurulan, Nice'in bu tarihi otelinin hikayesini Ayhan Sicimoğlu'ndan dinledikten sonra Fransızların meşhur tatlısı crepes suzette yapıyoruz.

98. Bölüm - Nice Detay

Nice limanının en iyi restaurantlarından L’ane Rouge’da ünlü şef Michel Devillers ile muhteşem bir barbun tabağı hazırlıyoruz.

97. Bölüm - San Sebastian Detay

Meson Portaletas’ta pintxos tadımı yaptıktan sonra üç Michelin yıldızlı “Restaurante Arzak” a gidiyor ve şef Elena Arzak’ın masasında onun yaptığı muhteşem ızgara istiridyeleri yiyoruz.

96. Bölüm - Fransa Detay

Balık pazarında deniz kabukluluları alışverişinden sonra Le Bar Jean’da kum midyesi ve sülünez yapıyoruz.

95. Bölüm - Bilbao Detay

İlk önce bölgenin önemli pazarı La Ribera’yı geziyoruz. Ardından Restaurante Amaren’de şefin leziz spesiyallerini tadıyoruz.

Benzer içerikler

Sayfa Başına Dön

İşleminiz başarılı bir şekilde gerçekleşti.